Morgonstund!

Nu har vi i alla fall ätit frukost och tagit itu med disken. 

Emilia har redan dragit till Konsum med en kompis för att köpa sitt lördagsgodis. Lite tidigt kanske...men hon får ändå inte äta det förräns efter maten! 😂

Vi har i alla fall valt vad vi ska äta för mat idag. Min ordinarie plan var äta utemat av något slag...blev lite sugen när Juliette skulle äta i stan...men vi valde att baka pizza istället. Så får bara dra till Ica en sväng sen och köpa det som saknas. 😊

Funderar på att då passa på att besöka Lager157 då jag är i stort behov av nya leggins...har bara ett par kvar då de andra hått sönder efter alla års slit! 😂
Skulle vilja kolla efter ett par nya, men billiga, träningsskor med. Jag har ett par men de är på jobbet. Och så trist att dra dem fram och tillbaka för varje arbetspass...men nu när de legat där i två veckor saknar jag att kunna powerwalka utan att få ont i smalbenen...sååå...stadium outlet kanske har något till vettigt pris! *hoppas*

Nä!
Ta och ringa tillbaka till mamsen...missade hennes samtal när jag åt frukost så! ❤😍

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback