När barnen är...

...borta, dansar föräldrarna... 😂😂😂


Flickorna har gått till Moa på kalas och Theodor är ute med Moas storebror (som inte ville vara inne/hemma under kalaset). Så jag passar på att njuta av en glass på altanen i det fina vädret!
Hade ju bara 2 kvar, maken fick en han men han "njuter" av sin inne vid datorn. 😩

Funderar lite över morgondagens may. Har inte direkt planerat något. Juliette ska äta McDonalds i stan med en tjejkompis...men vad ska vi andra äta???
Överrös mig med förslag vet jag! 😉

Men nu njuta av solen och glassen. Innan jag går in och njuter av tystnaden och lugnet....i soffa...till en film! 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback