Nu då?

Sista planeringen klar så jag har kunnat skriva listor på det jag behöver göra och handla. Frukost är uppäten, blev rostad bagel och äppeljuice idag med! 😄

Ringt samtal, tömt och plockat i diskmaskinen, skalat potatis och morötter, torkat av bänkar, sopat gamla garaget och satt precis med alla nycklar som vi har i de olika nyckelskåpen. Så sorterat ut se gamla till lägenhet och garage (sen innan låsbytet) och sorterat bort gamla cykelnycklar vi inte har kvar låsen till och även sorterat bort nycklarna till det gamla garaget som ska lämnas in när de har öppet igen. 

Så nu väntar jag mest på att maken ska komma hem från Emilias skola för nu är jag riktigt uttråkad och rastlös...inte för att vi har några planer när han kommer men då har jag i alla fall lite sällskap...förhoppningsvis. 😉
Vad gör ni denna soliga dag då? För nu är det riktigt varmt ute! *skönt*

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback