Perfekt!

Kaffe, lugnt hemma, solstol, fågelkvitter och strålande sol med underbar värme! Bättre morgon kan man inte ha! 😆


Så det ger mig massor med tid för planering och även höra mina egna tankar. Det är helt underbart just nu då jag har en rejäl inköpslista att skriva (och ev dela upp i omgångar) och så måste jag få klart de sista planerna....speciellt de jag kom fram till igår kväll...men glömde skriva upp på mina minneslappar. 😂
Sen får vi se vad dagen har att erbjuda. Ska i alla fall laga mat och ta disken. Skulle vehöva damma och dammsuga med...men vafan...det ska ju regna tors-sönd så det kan vänta tills sämre väder! 😉

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback