Redo för dagen!

Och inga planer har man. 😕

Tur man kan lätta upp lite med en supergod frukost i alla fall. Rostad bagel med cream cheese, rökt skinka, gurka och paprika. Och så ett glas med äppeljuice till detta! *asgott*

Vet inte om jag ska försöka få med mig maken till Ikea så jag kan köpa en present och nya skärbrädor...eller om jag ska ta en tur till stan för presentinköp, hämta ringar och ett liten artighetsvisit och hämta skor?
Eller om jag bara ska vara hemma, i tystnaden och njuta av lugnet medans barnen är i skolan och jobbar hårt?
Känner mig trött (i ögonen i alla fall) så det sosta alternativet låter gudomligt. 😉
Oavsett vad så önskar jag er alla en super bra dag!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback