Så OFF idag!

Igår efter jobbet blev det lite promenerande och så fixa med ärenden. 

Först till bostadsbolaget för att lämna in de gamla garagenycklarna. Sen blev det in på STC för att kolla upp deras gymkort mm.
Är nämligen så att jag väldigt gärna vill börja träna...men har beslutsångest över var och vilket kort. Dock kommer jag säkert lösa det när jag vet vad jag vill! 😉
Väl hemma blev det lugnt. Skulle tvätta och fixa lite men slutade med ett telefonsamtal med maken och serie i soffan. 😕

Kvällen var lika lugn den. Fixa barn i säng, halvsova i soffan och sen sängen. Dock har jag sovit ännu sämre inatt och jag märker själv att jag är astrött. Ska bli spännande att se hur den här dagen slutar! 😧

Just nu är jag på väg till jobbet. Sen blir det ett snabbt ärende. Och idag när jag kommer hem MÅSTE jag tvätta och fixa lite hemma. Att skjuta upp saker och ting slutar aldrig bra!
Och så ska jag ha kaffedejt med en väninna och få ännu mer info om olika gym. Skitbra! Men nu ska ni se att jag kommer ha ännu mer beslutsångest! 😂😉

Och sen hoppas jag att jag får sova ordentligt inatt!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback