Skulle vilja...

...sova en stund. Märks att man var uppe många timmar igår och inte sov tills man själv vaknade imorse. Ska bli väldigt intressant att se hur sjutton jag ska orka hålla mig vaken lika länge ikväll? 😴😴😴

Men men. Maken och jag var iväg förut och köpte en sak. Hemligt ett tag till så ha tålamod. Sen var vi in på Ica för att köpa korv och korvbröd då detta fick bli lunchen idag. 
Emilia har nu gått iväg till kompisen kalas.

Sen ska vi vidare till svärmor för middag! Men innan dess får jag nog kämpa för att bli lite pigg...så får försöka komma på något att göra tror jag...annars kommer jag väl somna på plats. 😂



Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback