Snart helg!

Känns helt sjukt att skriva så men det är ju sant då barnen har sista skoldagen för veckan idag, eftersom dem är stängda imorgon och fredag, sen är det ju faktiskt helg och ledigt. 😁

Extra gött att den börjar med strålande sol och väderappen visar att de kommande 7 dagarna kommer bli riktigt fina! *äntligen*

Så denna morgon sitter jag i soffan och känner solens strålar värma riktigt gött genom fönstrrrutorna. Mitt morgonkaffe hjälper till lite extra! 😉
Lattjar lite på nätet för att leta efter en bra 70års present till svärmor och mellab varven spelar jag.

Idag funderar jag starkt på att klippa alla trädgårdsbuskar och försöka fixa det sista ute. Samt bära ut gamla mattor till förrådet tills jag bestämt vad jag ska göra med dem. 
Har ju liksom 3 stycken nu som inte används...eller ja...2 egentligen då Juliette ska ha en av dem i sitt rum sen.
Funderar på att stå på bakluckeloppisen snart, men mattor mm är inte kul att släpa på då de tar så stor plats. Men har ju lite kläder och Juliettr har bestämt sig för att sälja sin samling med Monster High dockor. Den känns lite men man får inse att hon faktiskt börjar bli rätt stor. ❤

Jaja...solen skiner och det känns underbart så jag hoppas ni alla hinner vara ute och verkligen njuta av den under dagen!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback