Solig söndagsmorgon!

God morgon på er!
Här vaknade man före kl 6. 😠
Men med strålande sol och "vilodag" så gör det inte så mycket. Man kan ju faktiskt bara ta det lugnt och vara. 😉
Min morgon började med lite e-cigg och mobilen, fixade kaffe och drack en mugg i lugn och ro samtidigt som jag spelade lite Pirate Bay.
Sen kände jag att detta inte duger. Vill saker och då får man vara lite smart och effektiv.
Så fortsatte med att tömma och plocka i diskmaskinen, diska gryta, tärna och steka 1kg kyckling inför dagens mat! 😆

Och nu sitter jag på balkongen med mer kaffe och njuter av vårt underbara väder!

Idag funderar jag på att dra till I2 på bakluckeloppisen. Var så jäkla länge sen jag var där. Maken är sugen på att följa med  (vilket är förvånande då han egentligen inte gillar loppisar) och jag själv är sugen på att få lite tid för mig själv, känna lugn och bara strosa...men en av döttrarna vill också med och jag har så svårt att neka familjen något (så länge det inte är viktigt) så kommer bli att man tar med allihopa! ❤ 😂
Vad ska ni göra denna soliga söndag?

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback