Stora plågor! 😂

Nu har jag haft en liten "mysig" mor och dotter stund med Juliette. ❤

Hon frågade förut om jag kunde hjälpa henne att raka benen under kvällen. Vad jag inte fattade då var att hon ville använda själva epilator funktionen på maskinen (inte den vanliga rakningen vi körde förra året) så ni kanske kan gissa vilket liv det varit här hemma de sista 40-45 minutrarna!? 😂 
Tycker lite, men bara lite, synd om henne samtidigt som jag skrattade så jag trodde jag skulle kissa på mig!
Lite elakt kanske...men svårt att låta bli när hon vrider sig, sprattlar, skrattar, skriker och gråter på samma gång!
DET lät så fruktansvärt kul! 😂😂😂😂
Fick t.om filma henne, så jag har bevis på varför hon skriker så ifall någon granne "klagar", men jag får inte dela den här med er...eller någon annanstans....inte med någon levande varelse. MEN jag fick ett foto av henne...som visar exakt VAD hon tycker om sin mamma just nu! 👄 

😂Oh! She loves me! 😂

Men men...hon bad om det. Jag skrattade som attans...hennes ben är hårfria, lena, insmorda och lite ömma. Men när hon vaknar imorgon så len och fin så kommer hon ha glömt att det var just jag som plågade henne! ❤😍😃😜😉😚😂😀😁

Nu ska jag fixa kvällsmat!
Är så jäkla hubgrig!!!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Siicka filmwn till mig.

Svar: Skulle aldrig falla mig in!
Cinderellamum


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback