Svensk film!

Jupp! Det är vad jag sett med maken denna eftermiddag. En svensk film. Jag som verkligen avskyr svenska filmer. Har sett en enda bra, någonsin, och det var "Kopps"...idag såg vi "En man som heter Ove". 

Läs och häpna....den var BRA! 😉
Måste säga att jag gillade den skarpt. Bra film, bra handling, rolig och lite sorgsen. Någon tår i ögat blev det utan några problem. 😢
Betyg: 🎬🎬🎬🎬 

Till film måste man äta något gott och ända sen i fredags har jag suktat efter popcorn så det var bara att poppa en skål och jösses vad fort de tog slut. 

Sen åt jag kvällsmat och en liten tårtbit tillsammans med Emilia. Det skulle jag INTE ha gjort. För jösses vad den lilla tårtbiten slog ut mig...totalt. Hjärtklappning "from hell" och halv däckade på soffan i nästan en timme. Måste ju erkänna att det var inget vidare kul. 😕
Men nu mår jag bättre igen och är på G så lika bra att göra det bästa av stunden. 😉
Hur har er dag varit då? Har ni varit ute och njutit något av solen? 
Det har inte jag...tyvärr...men ska man tro på väder appen jag har, så har man några dagar till på sig. Så under veckan som kommer får det bli att fixa det sista ute! *längtar* 😆

Nu ska jag glo på tv och bara slappa en stund. Snart dags att krypa ner i sängen känner jag. Ögonen svider och hag är verkligen skittrött. Jävla tårta! 😂

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback