Trevligt besök

Eftermiddagen har jag spenderat i solen på altanen med trevligt sällskap av Sofie och lilla Elin. När de gick så dröjde det inte länge förrän jag fick mer trevligt sällskap av Malin och en väldigt trött Benyamin. ❤

Nu har alla gått, Juliette har dragit till en kompis för att ha vattenkrig och Emilia ska nu lägga sig.
Själv är jag trött, törstig och varm. Så något kallt att dricka och sen mer sol med mer planering. Men nu börjar jag känna att jag har lite koll i alla fall och att det går åt rätt håll, men behöver bog skriva en inköpslista innan min stadstur för annars kommer det sluta med att jag glömt hälften och måste åka igen. 😂
Senare ikväll blir det sängen och glo på tv...längtar! 😴

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback