👔 Fars Dag! 👔

Söndagsmorgon och jag sov pÄ soffan Ànda fram till 6.30! *wow*

Idag Àr det fars dag. Det innebÀr att man firar sin pappa...men jag skulle aldrig komma pÄ tanken att fira min pappa...han Àr tyvÀrr en av dem som inte förtjÀnar att kalla sig pappa överhuvudtaget!
IstĂ€llet lĂ€gger jag extra energi pĂ„ min make, för att visa barnen att dessa högtidsdagar Ă€r viktiga och betydelsefulla. (Även om nu min make inte Ă€r riktigt lika exalterad). 😉
Men jag tycker detta Ă€r viktigt och det Ă€r ocksĂ„ viktigt för mig att barnen lĂ€r sig att visa uppskattning. ❀

HĂ€r kommer dagen firas med en hĂ€rlig frukost, en middag bestĂ„ende av lövbiff och sĂ„ sjĂ€lvklart tĂ„rta (som jag tĂ€nkte försöka fĂ„ barnen att göra-men de vill inte dĂ„ de tycker jag kan göra den...de tycker inte de Ă€r lika duktiga). 😍
Och ja...vi fĂ„r ju inte glömma paketen! 😀😁

SĂ„ till alla pappor som finns för sina barn (biologiska och bonusbarn), som visar att de Ă€lskar dem och som faktiskt stĂ€ller upp...GRATTIS PÅ FARS DAG! 👔🎁🎂

Permalink AllmÀnt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback