Girls Night!

Då maken var iväg på julbord med arbetskollegor igår passade jag på att ta en tjejkväll med mina döttrar och svärmor. ❤

(Sonen är ändå inte intresserad av fredagsmys och oftast i skatehallen) 😉

Så det blev ett par timmar med fotbad, chips, pedikyr, manikyr, chips, ansiktsmask, ögonbrynsplock, chips, fotmassage, rengöring och mer chips! 😂

En hel mysig kväll med underbart sällskap! ❤

Fina Zorro ville också vara med på ett hörn genom att sitta fint, tigga chips, ogilla ansiktsmaskerna och slicka på insmorda fötter. 😂

Tur för honom att han är så söt! 😉😜😍❤

Sen kröp tjejerna ner i sina sängar, sonen sorterade Juliettes reklam och jag själv tog en varm dusch med hårinpackning, raka ben, bikinilinje och sen krypa i nattlinnet för att hjälpa sonen att limma skosula inna jag kröp upp i soffan för att invänta maken.
Vid 23 kom han hem...INTE riktigt som han brukar...😂😂😂
Var många år sen jag såg honom så...vinglig...full...borta...böjd över toastolen. 😂
Tog mig över en timme att få honom klar och i säng. ❤

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback