Lugnt och tyst!

Torsdagen var väldigt lugn. Barnen åt frukost och sen städade de sina rum medans jag förberedde dagens lunch. På menyn stod det tacopaj med grönsaker. DET var länge sen vi åt så måste säga att det var riktigt gott. 😉

Efter lunchen försvann flickorna. Juliette till en kompis för övernattning och Emilia till farmor för övernattning.

Så vi passade på att fixa med Emilias julklapp, men det blir att återställa allt när vi fått en skiva till hjälp.

När maken kom hem blev det en tur till Biltema för inköp av delar till bilen så vi kan göra den årliga servicen.

Efter det blev det en kortare promenad, det var ruskigt kallt ute och snöade lätt så jag trodde jag skulle frysa sönder.

Så stannade på affären och handlade lite onnan jag valde att gå hem igen. 😂
Blev en lugn kväll med lite tv och internet innan natten.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback