🎂🎉🎁 15 ÅR IDAG 🎁🎉🎂

Nu Ă€r dagen D hĂ€r! Åh vad sonen har lĂ€ngtat och vĂ€ntat. Spelar ingen roll att man börjar bli stor, vĂ€ntar som ett litet barn gör man Ă€ndĂ„. 😁😀
För exakt 15 Är sen kl 7.36 föddes min rÀddande Àngel.

Ett underbart litet gossebarn som förgyller alla mina da'r.
SÄ liten och rund, gosjuk och ett hjÀrta av guld.

Trots detta glada lilla ansikte, var inte varje dag lika lÀtt. Energi pÄ topp och med aggressioner i stora mÄtt, kan jag lova att jag mÄnga gÄnger ville ge upp.

Men det vĂ€nde efter ett tag och liten blir större. PĂ„ denna bild fyllde han bara 10, och enligt honom redo att gĂ„ pĂ„ bio! 😂😍

Sons may grow into Men,
and grow out of their toys.
But in the hearts of mothers,
they are still their little boys.

SÄ idag pÄ din speciella dag, vill jag att du ska veta att jag finns för dig varje dag!
Du har gett mig sÄ mycket mer Àn jag kan tacka med ord.
SĂ„ jag hoppas vĂ„rt firande visar att du Ă€r vĂ€rdefull! ❀

Son, I closed my eyes for a moment
and suddenly a teen stood were a babyboy used to be.
I may not carry you now in my arms
but I will always carry you in my heart.
You have given me so many reasons to be proud of the teen you have become,
but the proudest moment for me is
telling others that you are my son!
❀I Love You Now And Forever❀

Permalink AllmÀnt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback