Frusen morgon

Denna morgonen var mörk och kall kände jag när jag intog mitt morgonkaffe på altanen.
När flickorna hade gått till skolan (Juliette får testa trots denna envisa hosta som nu hållt i sig 2 veckor), blev det att svita om för min egen del för en morgobpromenad.
JÖSSES vad kallt det var. Efter en timmes promenad var jag stelfrusen! *burr*
Så note-to-myself: hoddie, leggins och väst räcker INTE! 😂
Men tog mig igenom promenaden med alla kroppsdelar kvar. Sen lite arm och magträning hemma innan jag äntligen fick frukost!
Och nu är det dags att fixa lunch...ska boi intressant att se vad man kan hitta på idag! 😉

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback