Gårdagen...

...var lång, då Emilia börjar tröttna rejält på att vara hemma och sjuk. Allt är fel! Febern är jobbig, benen gör ont, orkar inget, medicinen är äcklig, andra medicinen är också äcklig....den tredje ännu äckligare. 😂

Theodor kände sig rätt pigg på morgonen, hade feber men tog en tablett och åkte till skolan i alla fall...kom sen hem med 40°C feber istället och mådde sämre än innan. ❤

Så jag fick ta en promenad till apoteket för att köpa ny hostmedicin och mer alvedon...allt sinar fort här hemma med alla sjuklingar.

När jag ändå var ute passade jag på att ta en powerwalk för att få lite frisk luft och andas in ensamheten. 😉

För övrigt var dagen rätt lugn. Bakade lite överraskningar till Theodors kommande födelsedag, fixade med disk, sopor och tvätt samr lagade mat. Ugnstortillas beställde lilltjejen! *mums*

Övrig tid frös jag i soffan till några avsnitt av Vampire Diaries. Innan det blev sängen och sooova! 😴

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback