Lång dag...

...var det igår. Tid för att skriva hade jag, men däremot ingen lust och heller ingen ork.
Spenderade större delen av dagen i soffan med magvärk, har haft problem ett tag med värk just i magen. Vet inte riktigt vad det beror på men det går ju alltid över så... 😉
Orkade i alla fall fixa lunch, röd currykyckling med nudlar. *mumma*

När barnen kom hem blev det läxläsning och mellanmål. Dock var Emilia rätt låg, hon klagade på frossa, huvudvärk, illamående och magvärk.
Men trots detta kämpade hon på OCH gick iväg till tjejfotbollen.
När hon kom hem var hon inget pigg alls. Men gjorde klart läxorna, och blev llar för natten. Sen tog jag febern och jupp...nästa unges tur att bli sjuk. ❤

Sen vid 5 imorse ploppade hon upp, kunde inte sova då hon mådde illa och hade ont i magen samt frossa. Så slutade med att kolla tempen, ge henne mer alvedon innan hon satte sig i badet. Hon ÄLSKAR att bada när hon är sjuk. Ibland hinner hon med 5 bad innan lunch. Så gissa om jag är lite glad över att vi inte betalar för vattnet. 😉😂😜

Men nu ska jag ta och få henne ner i sängen så hon får vila lite innan jag väntar mig en lång dag med en väldigt uttråkad, men trött, 9 åring. 😍

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback