Måndag...

...och ny vecka. Emilia var feberfri nu på morgonen, så får se hur hon mår under dagen.
Theodor var helt slut, varm och huvudvärk så han sover.
Jag hoppas verkligen de mår bättre snart. Lider så med dem. Denna feber, frossa, hosta och huvudvärk är inget rolig alls! 😕

Idag vet jag inte vad schemat har att erbjuda. Hade så mycket planer igår när jag gick och la mig, men efter en lång natt med orolig sömn och uppvaknande flera gånger så är inte orken på topp. 😕
Men tvättar just nu makens arbetskläder så ska väl ta och fixa frukost också. Sen måste jag fundera över vad vi ska äta till lunch idag!?
Lutar åt pannkakor...men det är såååååå tråkigt att göra. Men vet att barnen har lätt för att äta detta trots att de är sjuka. Men men....vi får se vad jag kan hitta på! 😉

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback