Me-Time!

Sååå härligt att göra saker för mig. Och med de sista veckorna hemma med sjuka barn så är det extra gött att göra något extra.
Såååå...noppra ögonbrynen gör rätt mycket, även om det sällan märks jätte mycket på mig då jag har så ljusa. 😂

Sen måste man ju ha ansiktsmask med. Och denna ÄR bra. Men FY farao vad den gör ont att dra bort! 😬

Under tiden den torkade så filade jag fötter, klippte och filade naglarna samt valde nagellack...dock blev det inger av dem jag ställde fram i slutänden i alla fall! 😂

Sen dusch! Härligt, härligt! 😃

På med kläderna för att sen kunna sminka mig i lugn och ro! 😉

Och så naglarna!
De skulle bli lila...men valde rosa. Passar dagens outfit bättre! 😉

Nu invänta locktången så ska Juliette vara gullig och hjälpa mig sen bör jag vara redo! 😀

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback