Morgonmörker

Natten har varit lång, vilket jag misstänker att ni redan förstått då jag skrev mitt kvällsinlägg vid 3 tiden. 😂
Men men...tror jag är lite stressad över den kommanse födelsedagen men även alla dessa veckor med sjuka barn, promenader till läkare och apotek. För dit har det varit MÅNGA!
Och så andra möten på detta. 😧

Oavsett så är det nu en ny morgon, snart dags att väcka flickorna så de blir klara för skolan. Men först ska jag dricka mitt morgonkaffe och njuta av att det är fredag och det betyder...HELG! 😀

Fast innan helgen är officiell så ska det veckohandlas. Och sen blir det inte mycket vila denna helgen då det ska bakas, dekoreras, tårtan ska göras och sen ska det städas och lagas mat. 😨

Men jag får locka fram duracellkaninen inom mig så kommer detta gå på ett litet kick! 😉

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback