New day...

...and new week.

Dagarna och veckorna bara springer iväg känner jag. Men det är skönt det också då man ofta har många bullar i luften och många tankar och planer som suger ur energin. Så för varje dag som går har jag en sak mindre att tänka på. 😂

Oavsett vad så är inte min hjärna riktigt vaken ännu så sitter på balkongen (i småkylan) med mitt morgonkaffe och väcker hela kroppen med förvåning över att jag sov HELA natten och ända tills klockan ringde. 😲

Jag trodde faktiskt inte det då jag sov i över 2,5 timme igår eftermiddag på soffan. Men ändå somnade jag senast 22.30 igår kväll. 😁

Idag ska ALLA barnen till skolan! 😀
Så min önskan skulle vara att ta en redig promenad, träna lite, slappa och bara ta hand om mig själv en stund.
Men den verkliga planen är att då ungarna till skolan, få mig själv klar, äta frukost, ta bussen till stan, gå på ett möte, uträtta ett ärende för att sen ta bussen hem, fixa lunch och få iväg "inbjudningar" inför Theodors födelsedag.
Sen måste jag nog lägga upp en planering för min egen del med fixande av tårta, bakverk och presenter. Allt är inte riktigt klart även om mycket är klart. 😉

Såååå..min önskan om en lugn dag för mig själv får vänta någon dag till!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback