🌟 Saknaden Ă€r stor 🌟

Efter mina inlÀgg igÄr sÄ försvann orken helt. Jag hade ingen lust alls att skriva mer dÄ saknaden av de som lÀmnat oss kom som en storm.

IgÄr var det nÀmligen 3Är sen min Àlskade lillebror lÀmnade oss. Alldeles för ung för att lÀmna denna jord och alldeles för saknad för att nÄgonsin glömmas bort.
SÄ dagens sorg bara kom och jag kÀnde att jag inte orkade mer.

Du finns i skogens ljumma vind
Du finns i saknadens tÄr pÄ kind
Du finns i stjÀrnors milda sken
Du finns i fÄglars sÄng pÄ gren

Du finns i hjortrons varma glans
Du finns i allt som var och fanns
Du finns i vita flingors snö
Du finns i allt som ej kan dö

Älskade lillebror jag saknar dig sĂ„
Inte en dag utan dig i mina tankar gĂ„r! ❀

Permalink AllmÀnt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback