Slappar dag!

Mina sjuklingar har inte varit jätte pigga idag, därmed knappt vistats utanför sina rum.
Så jag själv har legat på soffan med film maraton. Då jag mått illa större delen av dagen så har det varit riktigt skönt att bara slappa ordentligt. Bäst av allt var att vi hade mängder med matlådor i kylen så jag behövde inte laga mat heller! 😀😁😆😃
Så först ut var en komedi. I mina ögon väldigt torr, tråkig och icke skrattbringande komedifilm.
Betyg: 🎬 🎬

Sen blev det en annan komedi. Denna hade bara fått 5,2 på IMDB, men jag tyckte den var charmig, även om den var lite små löjlig. Men en perfekt film att slötitta på när man inte orkar tänka! 😉
Betyg: 🎬 🎬 🎬

Sen blev det mat, och mer film. Barnen åt korv med makaroner och jag själv åt köttfärssoppa.
Filmen jag såg var rätt okey, sorgsen, töntig, ett bra budskap, torr och smårolig på samma gång.
Betyg: 🎬 🎬 🎬

Eftermiddagen och kvällens filmer var bättre. 😃
Dansfilmer är något jag verkligen gillar! 😀
Först ut "Honey 3". Riktigt bra film! Riktigt bra dans!
Betyg: 🎬 🎬 🎬 🎬

Sen filmen "Honey". Den var också riktigt bra med jätte bra danser och ett extra plus att den hade ett bra och fint budskap! ❤
Betyg: 🎬 🎬 🎬 🎬

Så nu kvällsmat. Varma mackor med skinka och chilisås! *slurp*
Ätes i soffan tillsammans med maken till premiäravsnittet av "Wild Things Sverige".
Ärligt? Vet inte vad jag tycker så ska avsluta detta, titta så jag kan skaffa mig en åsikt och äta mina efterlängtade mackor! 😜

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback