Tårta och lunch!

Förmiddagen gick i ett. Efter frukosten blev det att ta disken och torka rent överallt så jag kunde täcka och dekorera tårtan.
Blev inte riktigt som jag hade tänkt. En del sämre, men en del bättre. Så rätt nöjd ändå! 😂

Sen blev det att städa köket, igen!
Och klockan tickade på så förberedde maten, letade kläder, tömde sopor och sen laga lunch.
Födelsedagskillen hade valt hemmagjorda hamburgare med friscobröd...så det fick det bli!
På min var det chilisås, cheddarost, sallad, hamburgerdressing, mer ost och bostongurka. Ja kött och bröd också så klart! 😉
Såååå jäkla gott!

Vi lyckades inte få Emilia till bordet så tog tempen på henne...den visade 40,5 PÅ alvedon. Så när lunchen var uppäten, dukade jag av, plockade i diskmaskinen och rengjode bordet innan jag stängde in mig i sovrummet och ringde sjukvårdsrådgivningen.
Hon ficl tid kl 16. Så förberedd maken på detta, fick Emilia att klä på sig och bädda sen ner henne i våran säng innan jag gick upp tillbaka för att hämta stolar, förlänga köksbordet, duka och förbereda fika inför gästerna som skulle komma 14.30 för att fira min älskade tonåring. ❤

Hade sen lite tid över så kollade till Emilia innan den första gästen kom. 😍

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback