Trött familj

Bussresan till sjukhuset gick bra och smidigt. Var på plats med gott om tid och det var inga problem att hitta på sjukhuset heller.
Måste säga att jag verkligen gillade väntrummet på urologen...sådana väntrum borde det finnas överallt!
Välkommande, varmt och avkopplande.

Utsikten från undersökningsrummet var inte fy skam den heller. 😉

När besöket var klart var det konstaterat prostatainflammation. 😕
Så 4 veckor på antibiotika och så har vi lämnat blodprov och väntar nu på tid till röntgen för att kolla njuren.
Efter en sån här undersökning som tonåring FÅR man vara "liten" och "kinkig" trots att man snart fyller 18. ❤😍

På väg till bussen hem till Karlstad hoppase vi in på apoteket och hämtade ut hans medicin och sen fick klappa det på fint med bussar så knappt någon väntetid alls. 😀

På bussen hem satte vi oss längst bak, måste varit någon VIP-plats. Enda platsen som serverade mellanmål! 😂😂😂

Jag var tillbaka hemma vid 16.55, Juliette slet på med reklamen, hon hade precis burit in all reklam på sitt rum.

Några minuter efter kom både Emilia och maken hem.
Maken fixade med sitt, Emilia tog hostmedicin och vatten innan hon städade sitt rum. Theodor kände sig lite piggare så han åt mellanmål med mig, tog sin pencillin och sen städade sitt rum.
Bägge barnen var klara strax innan 18 så vi hann med en snabbtur till Netto för inköp av billigt bröd, dricka och godis. Skulle haft frukt med, men den ena var slut och den andra ofräsch så Nej Tack!

Hem för att packa in. Få Emilia klar för natten, ringa mamma och svärmor, natta Emilia och den äta kvällsmat framför tv:n och sen somnade jag tills maken väckte mig 21.30 för så var der äntligen SOVDAGS! 😴

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback