Vandrande Rebus 😂

Det gick ju bra!

Och hon brĂ€nde mig bara 2 gĂ„nger, men det tar jag. Hon ger vĂ€l igen efter alla gĂ„nger jag brĂ€nt henne under Ă„rens lopp. 😂
Visst Àr hon duktig min lilla sessa!?

Titeln, undrae ni sÀkert över. SÄ ska förklara den lite snabbt.
NÀr jag hade klÀtt mig var det svarta leggins med eiffeltorn pÄ och dn svart tröja med pussmun...sÄ nÀr jag kom upp sa jag:
"En french kiss!" 😂😉😜

Dock fick legginsen ryka dĂ„ jag upptĂ€ckte att de gĂ„tt sönder. 😭😭😭😭😭
Detta gör mig jĂ€tte ledsen dĂ„ jag verkligen ÄLSKAR just de legginsen och sjĂ€lvklart finns de inte kvar i sortimentet. 😧

Men det fÄr bli tÄrar över dem vid ett annat tillfÀlle för nu Àr det dags att dra pÄ tjejkvÀll sÄ...
"Over And Out!" 😉

Permalink AllmÀnt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback