Vintertid!

Var så glad när jag vaknade vid 6.40 imorse...tills jag insåg att det är vintertid numera och klockan var ju inte ens 6! 😴
Men men...kunde inte somna om så gick upp och drack lite vatten innan jag kollade efter julklappar för att fördriva tiden lite. Har ju Theodor kvar att köpa till och nu när han fyllt så kan man ju börja planera och inhandla klapparna till honom....en köpte jag igår så inte långt kvar tills jag är helt klar. 😂

Sen fick det bli kaffe och så såg man hur solen kämpar sig genom nattmörkret...

...så bestämde mig helt enkelt för att dricka upp mitt kaffe, klä på mig och värma upp ugnen för att ta en tidig och kylig morgonpromenad.

Det blev bara 30min, va 2.6km. Och det var UNDERBART! Lugnt och fridfullt med enbart fågelkvitter som sällskap. 😄

Så nu ska jag ta och väcka mina söner så de hinner vakna till innan frukosten serveras. Ja jag vet...klockan är bara 8.20. Men efter sommartiden är den trots allt 9 20 så de får stå ut med att gå upp nu för vi är såååå HUNGRIGA! 😂

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback