❤Älskade 2 åring ❤

Då har vi varit på BeccaBus 2års kalas. Hon är sååå go och kärleksfull! 😍

Hennes present har jag planerat sen förra sommaren. Det har varit en hel del slipande och målande. Fixande av madrass, tyg och stoppning (Tack Malin för hjälpen med att få madrass, kudde och täcke till denna! ❤ )
Sen letande efter en bra docka att ha till, hittade en för ett par veckor sen så då behövde den tvättas, borstas och flätas (Tack snälla Juliette för hjälpen med flätorna! ❤ )

Utöver denna renoverade docka och docksäng så gjorde jag även ett eget kort till henne. 😀

Och ALLA ungar ÄLSKAR ballonger! Så när man fyller år måste man ju få en sådan också! 😆

En nöjd och glad tjej hade vi. Så jag är glad jag med.

Tack för detta firande och för allt gott fika! Bra jobbat Claes! ❤

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback