Bättre.

Själv har jag sovit okey. Vaknade vid 2 tiden och bestämde mig för att somna om på soffan, vilket nog var ett bra beslut då jag inte alls har lika ont i rygg, axlar och höft längre. 😁

Så nu sitter jag påbyltat på balkongen för att vakna till en mugg kaffe och frisk luft. Dock varmare ute än i går, och solen är på väg upp så himlen är härligt rosa på sina ställen. *vackert*

Om en halvtimme ska jag väcka stora dottern och om en timme den lilla. Idag måste jag nämligen vara på jobbet till 8 så hon får vara på morgonfritids också. Vilket hon bara är glad över då hon gillar att få äta frukost där mellan varven. Mest då det inte händer så jätte ofta. 😂

Men nu mpste jag börja göra mig iordning och peta i mig frukost. Men önskar er alla en riktigt bra dag!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback