Faboluos!

Har varit en underbar eftermiddag/kväll med nära och kära. ❤
Massor av besök, skratt, kramar och helt fantastiska presenter. Mycket mer än vad jag kunnat önska mig! 🎁

Älskade Theodor vet precis hur mycket jag behöver och älskar min mobil. Så då min laddkabel är på bristningsgränsen fick jag en ny. Sååå fin rosa kabel! Och inslaget i världens absolut SNYGGASTE paket ever! ❤ 😍
Tack så jätte mycket älskade unge! I love you for ever and ever and more! 😙

Emilia gav mig en present till. Ett nagellack i en jättefin pastellila färg. Längtar tills jag hinner testa dessa fina lack! Tack älskade lilla ängeln! Nu kan "födelsedagsbarnet" göra sig extra fin ett tag. Precis vad en tjej behöver mellan varven. 😚

Och för att bli extra extra fin med variation så fick jag dessa fina nagellack av granntjejerna! Tack snälla ni! Älskar dem! 😍❤

Av älskade mamma fick jag dessa urläckra tandborstmuggar och tvålpump. De kommer passa perfekt inne på "våran" toalett. LOVE THEM! 😍
Och TACK för den efterlängtade målarboken jag suktat efter sen förata gången jag såg den! 😍❤😙

Blomma, choklad, underbart fina dikter och metallicpennor (till nya målarboken) är ALLT en tjej behöver. TACK älskade Juliette! Jag älskar mina presenter! 😙

Å bästa svärmor gav mig en ny kaffebryggare och GISSA om den är efterlängtad! Har velat ha en ny så hinla länge så den gamla börjat bli...unken. så nu ser jag fram emot riktigt gott kaffe framöver!
Och som pricken över i fick jag presentkort på massage också. DEN ser jag fram emot extremt mycket då min kropp skriker efter att lösa upp knutarna! ❤

Och extra bra för ryggen är presenten från Claes, BeccaBus och Sandra. Ett besök hos en kiropraktor. Ser fram emot detta besöket med spänning, fasa, räfsla och förhoppningar på samma gång. 😂
Tack snälla underbara ni! ❤ 😍

Och min fina Malin gick verkligen "all-in". Fick så UNDERBARA presenter av henne och hennes underbara familj.
Älskar er och presenterna extremt mycket och kan inte tacka nog mycket. 😍😙❤

Blommor, blommor, dessa sällsynta blommor. Maken var lite "sen" hem idag och överraskade mig med en bukett rosor! Jag älskar dem och är såååå glad över dem. Gladare än jag kan beskriva då dessa blogåvor är sällsynta från min andra hälft.
Lika glad är jag för pennorna så nu jäklar blir det måla av! 😀
Tack älskling för dessa fina presenter! Jag älskar dig i all evighet! ❤ 😍

Och älskade morfar. De underbaraste korten man får. Och i år fick jag massor av lotter att skrapa. Så nu håller jag tummen hårt för lite vinst att göra något roligt för. Love you! ❤

Sist men absolut inte minst. Mina underbara grannar och vänner: Marinette och Tomas med familj. Tine och Harald med familj och så Madde och Niklas med familj.
Ni är underbara! Tack så jätte mycket för blomman och presentkortet på panduro. Ser fram emot att handla för det! Mycket kärlek, tacksamhet och många kramar till er underbara vänner! ❤ 😍 😙

Så alla mina nära och kära. TACK för alla underbara presenter, alla mysiga kramar och för att ni kom och förgyllde min dag!
Är så lycklig över att jag har er underbara människor i mitt liv och jag kan nog aldrig visa det tillräckligt mycket. 😍😙❤

Ett extra tack till Emilia för den goda frukosten, hjälpen med sopor och att gämta stolar i förrådet. Du är såå omtänksam, hjälpsam och envis. Denna bilden på dig är ett bevis på hur lik mig du är..."kan själv"! 😂😍😙❤

Så efter denna underbara dag, med alla mina underbara människor så är jag nu riktigt trött.
Så med detta, extremt långa, inlägg säger jag nu god natt och tack för mig! 😴

❤Sweet Dreams to ALL of You! ❤

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback