Härlig eftermiddag!

Vilade bara en kort stund efter maten. Blev så rastlös så bytte om till träningskläder och drog ut på en runda. Hela 12 kilometer blev det denna lördag! *stolt*

Efter detta mötte jag Emilia vid konsum så hon fick köpa lördagsgodis, och när vi kom hem möttes jag av ett lugnt hem med alla "måsten" avklarade och de två stora hade gjort färdigt sitt jobb för helgen. 😍
Så fjäskade för maken om att spela monopol.

Händer inte allt för ofta att vi spelar det då han inte är så jätte förtjust i det. Delvis då det ofta tar väldigt lång tid att spela men mest tror jag det beror på att jag alltid vinner! 😂

Och idag var tydligen inget undantag. Han var nollad och jag över 15Mkr, fast skulle egentligen ha några till och han därmed ligga minus. 😂

Nu sitter han vid datorn och jag själv halvligger i soffan och funderar över resten av kvällen...!?

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback