Helg avslutning 😍

NÀr kvÀllsmaten var intagen och allt annat klart sÄ blev det film i soffan med maken. En ganska sÄ ny film, lite B, med udda handling. Men ÀndÄ helt okey att se.
Betyg: 🎬🎬🎬

Lite söndagsgott till filmen Àr ju nÀstan givet...

...men sjÀlv fick jag lite ont i magen av skalen, sÄ bÀgge tjejerna och maken har hunnit somna samt att jag har hunnit avverka ett samtal med mamsen och en kort pratatund med sonen.
Och trots att jag Ă€r snortrött efter veckans hĂ„lligĂ„ng med massor att göra och nĂ„gra trĂ€ningspass hemma samt över 5mil av promenader sĂ„ ligger jag klarvaken och har svĂ„rt att varva ner kĂ€nner jag. 😧
Men ska ge det ett Àrligt försök sÄ dags att lÀgga bort mobilen och sÀga God Natt!

Permalink AllmÀnt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback