Känner mig...

...lite lätt trött i kroppen just nu.
Började dagen med kaffe och en lättare frukost och självklart få barnen klara för skolan och se till att de kom iväg som de skulle.
Sen fick det bli powerwalk. Idag blev det hela 8km!!! *rätt långt det*

Har även blivit en tur till Apoteket för att hämta ut mer mediciner. Alla vi har här hemma börjar sina rätt rejält så...

Sen har jag även passat på att träna biceps, triceps, axlar, skuldror och mage...har dock benen kvar, men vet ärligt talat inte vad mycket mer de klarar efter min powerwalk!? 😂😵
Men har i alla fall precis ätit lunch. Fick bli matrester från igår, med massor av sallad! *mumma*

Så nu ska jag nog mest ta det lugnt en stund innan det får bli att ta itu med disk och tvätt. Måate även kolla upp lite på nätet...

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback