Kylig morgon

Den här natten var lång, jobbigt med astman så hade svårt att sova.
Istället låg jag med mobilen och försökte tänka på annat. Somnade tillslut för att sen vakna några gånger till. Så inte jätte pigg denna kyliga tisdagsmorgon.
Men då är kylan desto bättre så man verkligen vaknar. Morgonkaffet njöt jag av ute och nu funderar jag över dagens "schema".

Men först vill jag sända en grattis hälsning fylld med kramar till vår fina granne som fyller år idag! 🎉
Hipp Hipp Hurra, Hurra, Hurra, Hurraaaa! 🎁🎂🎉

Men nu ska jag ta och fundera klart över dagen så man hinner med handling, planering av tårtor, städning, matlagning och träning...för blev inte riktigt som jag planerade igår så får försöka göra rätt för mig idag istället! 😉

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback