Längtar...

...efter sömn. 😴
Men ligger lite efter i planeringen så får vänta en stund till.

Lunchen (om än sen) smakade väldigt gott i magen efter alla timmars slit med tårtor.
På menyn idag stod det indiskt. Tikka Masala med jasminris och lite cashewnötter. *mumma*

Blev sen att få barnen att städa sina rum och de två stora att ta in veckans leverans av reklam.
Sen få iväg tjejerna till tjejfotbollen och jag själv tog en promenad till Konsum, mjölken sinar fort här hemma. 😂

Resten av kvällen har bestått av att få Emilia klar för natten, steka potatisbullar åt henne till kvällsmat (då hon inte gillade maten i skolan idag), fixa varma mackor till mig och maken, rengöra köket efter dagens bravader och nu har jag precis gett mig själv lite manikyr och målat naglarna. Valde ett av lacken jag fick låna av grannen...

...dock tycker jag nog färgen var mycket, mycket snyggare i flaskan än när den kom på naglarna. Så känner mig nog inte riktigt nöjd.
Vore jag inte så jäkla trött skulle jag lätt göra om det.

Men nu kolla klart mitt avsnitt medans naglarna torkar så man kan gå och sova!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback