Onsdagen..

...gjorde jag inte mycket på, men nog sjutton glömde jag att skriva ändå. 😂

Förmiddagen var lugn och jag slappade mest i soffan...när jag inte plockade här hemma.
Fixade lunch. God nötburgare med chilisås, smörgåsgurka, dressing och ost. Saknase salladen, men den var slut och orkade inte gå till affären. 😆

Eftermiddagen bestod av läxläsning, påbörja en inköpslista och planera det sista på födelsedagstårtan...tror jag är nöjd nu. 😉
Sen fick det bli en biltur till Netto med maken för inköp av billiga ägg och choklad innan det blev kvällsmat för tjejerna och en 5km powerwalk för mig!

När den var avklarad blev det en skön dusch innan kvällsmat och avsnitt på datorn för min del.
Kokt ägg och knäckemacka. Såååå gott!

Efter detta var min energi slut så mediciner och ner i sängen!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: a n n i k a

Mums!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback