Redo för helg!

Då var powerwalken till Välsvilem avklarad. Dock bara 3km, men med mina 2,5km i morse blir det ändå totalt 5,5km idag. *nöjd*
Veckohandlingen gick bra, så nu är det påfyllt här hemma för en vecka till framåt...spännande att se hur man får plats med tårtorna sen bara. 😂

Väl hemma från Ica fick det bli lunch. Trött som man är efter veckan fick det bli fryspizza. Jag delade min med Emilia så känns det inte lika onyttigt. 😉

Resten av eftermiddagen har gått till pyssel (så nu är vi redo för BeccaBus 2års kalas på söndag), tvätt (och sista maskinen går nu för att sen automatiskt torktumlas) och sen suttit ute i solen och tölat med grannen! *gött*

Just nu är maken och sonen ute och springer sin runda, jag själv väntar på att Emilia ska pyssla klart så jag kan städa köket efter henne och sen blir det att svita om till myskläder, bänka oss i soffan och bara njuta av fredagen, vädret och att det är helg!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback