Snart kväll här!

Målade naglarna förut idag. Och blir lika besviken varje gång då våra nagellack är såååååå KASSA! 😈

Men när vi kom hem från kalaset var jag över till Marinette och fick låna MASSOR av nagellack så man kan exprimentera lite plus extra kul med färger man inte haft innan! 😃
Fick även låna en kettlebell av henne så nu ska det bli kul att testa den under min armträning till veckan! 💪
Så TACK snälla! ❤

Nu ska jag byta om till nattkläder för att börja tjata på liten så hon blir klar för natten med allt hon ska göra.
Tog in henne 30min tidigare, så ska bli spännande att se om hon då lyckas bli klar i tid!? 😍😂

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback