Solig söndag!

Vaknade inatt också. Vred och vände på mig rätt länge i sängen innan jag gav upp, la mig på soffan och nog f-n tvärdäckade jag där fram till ca 6.30 imorse. 😂

Efter frukosten blev det lite småfix, spelande på mobilen, sällskapsspel med Emilia innan jag fick på mig kläder och började med maten.
På lunchmenyn idag stod det potatisgratäng med köttfärs och en sallad. Så enkelt och sååå gott!
Blev t.om matlådor till mig och maken samt en varsin middagstallrik till flickorna. *gött*

Efter maten fick det bli den "dagliga" powerwalken. 6km på ca 1 timme, sen orkade inte min fot mer så gick hem.
Men det är ändå skönt när det väl är gjort!

När jag kom hem blev det massor av vatten, lite sällskapsspel med familjen och sen en dusch och kläder innan jag satte mig med en ny veckoplanering.
Strax därefter fick jag oväntat, men supermysigt, brsök av Claes med familj. Så lite kaffe och MASSOR av kärlek från min lilla guddotter! *lovely* ❤😍

Nu har de precis åkt så jag ska hänga de rena kläderna, försöka plocka ögonbrynen (önskar verkligen någon annan kunde göra det åt mig för det är sååå tråkigt) och sen är det kvällsbestyr med tjejerna inför en ny skolvecka innan det är dags för en slapparkväll vid tv:n....eller liknande.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback