Tisdags morgonen...

...har varit lugn.
Barnen har nu kommit iväg till skolan med allt de behöver och jag har väl hunnit fundera lite över hur min dag ska se ut.

Funderar på att börja baka inför de kommande födelsedagarna...tar lite tid och krävs planering...speciellt när man vill testa något nytt. 😉

Egentligen ville jag ignorera födelsedagen nästa vecka, låsa in mig och bara vara. MEN det var inte övriga med på så bara att baka, fixa, öppna upp dörrarna och se glad ut över att bli ett år äldre. 😂

Men innan jag gör någonting alls idag så ska jag käka frukost, se klart ett avsnitt och antagligen träna lite. På det viset hinner alla ingredienser bli rumstempererade och sen är det bara att köra på.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback