Trött lördagsmorgon

Sovit skitdåligt inatt då astman har bråkat med mig så när jag vaknade för sista gången imorse var jag inget vidare pigg.

Men bara att bita ihop och göra det bästa av dagen. Har fixat nygräddade minibaguetter till frukost, tagit disken, plockat undan, lagt in den rena och torra tvätten från igår samt börjat tvätta dagens omgångar.

Maken är nu på stan med tjejerna och jag själv försöker förbereda dagens mat och sen planera dagen någorlunda med ev avikelser och så MÅSTE jag hinna med en redig powerwalk sen med! 😉
Nu när man gått 9-10 dagar i sträck så är det lika bra att fortsätta. 😂
Men nu kanske man ska ta sig lite kaffe så man får i alla fall lite mer energi. 😜

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback