Weekend is almost here!

Min fredagsmorgon blev nästan en repris av torsdagen. Fick samtal från Juliette om att jag behövde skriva på papper, amnars skulle hon inte få vara med på skolfotograferingen idag.
Så på med kläder för en morgonpromenad till hennes skola och en liten bit till så 2,5km innan frukost är helt okey...eller!?

För övrigt har det mest varit tvättmaskinen och inköpslistan som fått min uppmärksamhet här hemma. Sådana där tråkiga måsten som ALDRIG tar slut och som man ALDRIG slipper. 😉😂

Och snart är denna "arbetsveckan" över och man kan ta helg.
Men först måste jag hänga tvätten, ta en powerwalk till Välsviken, veckohandla, packa in varor och fixa lunch!

Och när allt det är klart...ja då får jag också ta helgen.
För min del innebär det mys med familjen, pyssla klart en överraskning, slå in paket och 2 års kalas! *wiiieeee*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback