Mumma!

Den kaffemuggen och smörgåsen satt finfint i magen! 🍴

Just ja! När vi handlade på Ica så skulle jag köpa köttfärs. Hade tänkt köpa ett paket, vara så vi har i frysen då man kan göra så mycket av just köttfärs. Men slutade med att jag köpte 3 paket...på strax över 5.1kg för bara knappa hundralappen. 

De hade en del på extrapris då de går ut idag (kort datum), så fick typ 1.5 paket gratis 😀

Eftrr frukosten har vi mest slappat en stund. Men hade inte ro att slappa för länge så har i alla fall skalat och kokat potatis (så jag kan förbereda gratängen - det har vi istället för janssons) och så har jag griljerat skinkan...mumma! Jag vill äta allting NU! 😂


Maken har åkt till stan med Emilia för att köpa lite julklappar. Juliette följde med för att strosa på stan. 
Ovh då sonen fortfarande sover har jag slängt igång en maskin med tvätt och fixat med lite smått här hemma. 

Detta betyder att det är rätt lugnt just nu så bara sonen kommer upp och familjen hem så blir det lunch och dammsugning innan man tar itu med resten av dagen.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback