Trötter 😴

Tog faktiskt bara tvätten, satte igång en ny maskin och sen in i duschen. Orkade inget mer efter då jag insåg att klockan var närmare 22. 

Så läsa kvällens saga för Emilia, natta henne och sen kröp jag ner i sängen och somnade framemot 23 för att vyta sovplats vid 3.30 ilorse och sen sova fram till 6. 😴

Då var det bara upp och göra mig iordning för att sen dra till Ica och storhandla.
Nästan folktomt, men några mer än jag hade räknat med. 
Oavsett så är klockan inte ens 8 och vi har handlat och packat in alla varor så nu får det lov att bli KAFFE och frukost...och så dagens avsnitt av Selmas Saga. 🎅

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback