Morrn på er!


Vaknade strax innan lillan skulle gå till dagis. Det var riktigt skönt att slippa gå upp till en väckarklocka idag. Visst jag sov bara någon timme längre men det finns inget skönare än att vakna av sig själv!
Sovit relativt bra inatt, hade lite problem i början men sen släppte det och jag tvär däckade! *skönt*
Och idag är det äntligen fredag! Har en del planerat, vilket jag skrev om redan igår kväll...men jag hoppas att jag kommer på något mer under dagen. Speciellt då jag känner mig ganska pigg och vill hitta på något roligt.
Kanske lite fredagsmys eller spel med barnen. Eller kanske t.om pyssla eftersom jag vet att det är något som Juliette gärna vill göra men jag sällan orkar när jag sovit alldeles för lite! Men idag kanske man kan få lite tid över för detta! *hoppas*
Har egentligen inte speciellt mycket att skriva då jag skrev mycket igår och jag har inte direkt något nytt att berätta eller några nya planer. Utan ville nog mest skriva för att säga god morgon och önska er en riktigt bra fredag!
Kommer uppdatera mer under dagen med bilder på våra pepparkakor mm....så ni får något fint att titta på. Men nu blir det att fixa ordning lite frukost för att sen åka och handla!
CIAO!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback