Gottedagen!! :P


Äntligen lördag! Jag har längtat så efter att kunna mysa och ta det lite lugnt och äta massa god CHOKLAD!! Jag bara ÄLSKAR choklad! *slurp*
Nu är frukosten avklarad och tack vare att jag slet så hårt igår så finns det inte direkt speciellt många sysslor för mig att göra idag. Så det blir typ bara matlagning, disk, torka bord, tvätta lite och så dammsuga (igen). *suck och dubbelsuck*
Resten av dagen tänker jag ta det väldigt lugnt på...umgås med barnen och maken och göra det bästa av det dåliga vädret.
Man kan ju alltid slappa och spela tv-spel eller liknande och så självklart mula godis!
För idag är det ju faktiskt lördag och då får man äta godis!
*JÄKLAR vad gott det ser ut! Sugen som f-n ju!*
.
Gårdagskvällen blev lugn. Jag fixade det sista och sen medans barnen var lite lugna läste jag lite i en bok. resten av kvällen tillbringades framför tv:n till Criminal Minds...både pojkarna och jag gillar det programmet MYCKET!!
Jag har inte direkt något mer att skriva så ska ta och fixa med det som behövs för att sen kunna ta det lugnt. Jag uppdaterar mer ikväll om dagens "aktiviteter".
ha en underbar lördag och unna er nu lite gott!

CIAO!!!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback