Ny dag...


Vaknar till jätte grå, nästan svarta moln ute...men solens strålar hittar fram ändå.
Magen gjorde sig verkligen påmind imorse om att den sista veckan har varit alldeles för stressig. Så hela helgen har jag haft ont i magen och mått illa. Jag hoppas verkligen det går över snart för det är inget kul alls.

Har lite funderingar på vad man ska eller kan hitta på idag. Det finns så mycket man vill. Älsklingen vill nog åka till Arvika och själv skulle jag vilja att han hittar på något med Emilia någon timme så Juliette får lite mor och dotter tid. Hon vill så gärna måla naglar mm. Visst! Emilia kan vara med på det men det är bra mycket lugnare och hon inte är det! :P
Så vad ska man hitta på idag då? Vilket ska man välja eller kan man kanske hinna med alltihopa??

Jaja...jag har inte så mycket att skriva om egentligen. Så tar och avslutar nu så kanske jag skriver sen.
Hoppas ni får en bra dag med ett bra avslut på helgen!

CIAO!!!



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback