Regn och åter regn!


Nu är man äntligen hemma igen!
Lämnade lillan på dagis för att sen gå hem och käka lite frulle och göra mig iordning för att dra till stan. Sen gick jag runt där och köpte lite nya kläder och accesoarer till mig, vill gärna ha något nytt och snyggt på lördag då vår efterlängtade tjejkväll bär av! Behövs väl till fredagen med då vi ska till stan en sväng! Kollade även på vinterjackor och annat för att sen avsluta med systembolaget och lunch med mamma innan det var dags att åka hem och hämta lillan på dagis igen!
Blöt var man, för på hemvägen började det regna riktigt mycket och det håller fortfarande på. Men antar att man får skylla sig själv lite när man inte tog med paraplyt imorse trots att himlen var grå och vädret ruggit! Så ingen sol idag som piggar upp en! =(
Lite tråkigt när det ska regna så, men det är ju höst och i Sverige hör regnet hösten till! Det blir bättre...så småningom! =P
Nu ska jag slappa lite framför datorn och njuta av att man är klar med inköpen inför helgen och att jag flängt runt hela dagen och gjort mig förtjänt av lite vila.
Jaja....jag måste tömma tvättmaskinen först...och så självklart starta en ny! Men sen blir det slappa av!
Ha en underbar eftermiddag i detta regnväder!

CIAO!!!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback